voor plaatjes?

ga voor plaatjes naar: http://http://thatsoundstruepics.blogspot.com/

woensdag 6 april 2011

Nederlandse quotes

- Ik ben geen ego, maar ik hou jou liever voor mezelf.
 - Als ik niet had geleefd, hoe was de situatie dan geweest.
  Was het leven van een ander dan nog wel compleet.
  Wie zou me missen als ik onder de groene zoden lag.
  Vaak aan het leven getwijfeld, weinig geloven het.
  Toch overwoog ik het, wat zou er anders zijn.
  Zou de liefde van me leven bij een ander zijn?
  Dat zijn de vragen, de vragen die blijven terugkomen.
  Zouden ze bidden, in de hoop dat ik nog zou terugkomen?
  Nu ben ik hier, spreid me vleugels over de aarde.
  Weet zielen te raken, toch leef ik in onzekerheid.
  Ben ik tevreden als ik terug op me leven kijk?
- Hou vol, ook als je tegengas krijgt.
- Jij hebt me leven terug op de rails gezet.
- Ga geen discussie aan zonder argumenten.
- Alles wat ik wil, komt met de dag sneller.
  Ik ben zo dichtbij, het is een kwestie van aftellen.
- Tranen vallen op de grond, je wil iets zeggen
  maar een brok in je keel houd je tegen.
-Installeer eerst even je hersens voordat je je smoel activeert.
- Heb je ooit wel eens het gevoel gehad dat niemand om je geeft,
dat je alleen voor de wereld staat en voor jezelf leeft.
Je mist het gene wat je juist niet kwijt wil, en als je stress hebt dan
staat opeens de tijd stil, als je terugkijkt op je fouten, wat heb je
bereikt? Niks, want je voelt je niet begrepen, de fout ligt bij jezelf
maar wie gaat je vergeven? je voelt je zo vernederd, en vraagt om
vergeving, liefde ken je niet alleen maar haat in je omgeving.
- Je bent goedkoper dan gratis en toch doe je stoer, ik neem niet graag vooroordelen maar jou noem ik met trots 'n hoer.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten